Dag 17 Naar Playa Tortuga - Reisverslag uit Ojochal, Costa Rica van Marieken Neijman - WaarBenJij.nu Dag 17 Naar Playa Tortuga - Reisverslag uit Ojochal, Costa Rica van Marieken Neijman - WaarBenJij.nu

Dag 17 Naar Playa Tortuga

Door: Marieken

Blijf op de hoogte en volg Marieken

16 Augustus 2015 | Costa Rica, Ojochal

We besluiten tot uitcheck tijd te blijven aangezien we vandaag een zeer korte rit hebben. De laatste keer in de golven en genieten van dit uitzicht. Als we afrekenen zijn we minder blij met de hoogte van het bedrag. Behoorlijke prijzen, ook voor een colaatje. Waar we anders 2 of 2,5 dollar betaalden, betalen we nu 3 dollar en dat gaat met alles zo. Het is niet anders...

Nog wat pinnen en boodschappen doen onderweg en we komen rond 14.00 uur aan. In eerste instantie schrik ik, zal dit dan de miskeuze worden. We zitten nl langs de weg maar had me niet gerealiseerd dat het zo dicht bij de weg zou zitten. Ik kan me daar behoorlijk aan storen. De anderen vinden het prima zo maar ik heb moeite om alle andere kleine dingetje, zoals schakelaars die het niet doen, niet zwaardere te laten wegen in mijn beoordeling dan bij andere hotels. Die middag zoeken we naar een leuk strandje en een leuk eettentje voor de avond. Het strand is hier niet zo mooi als in Samara en het seizoen in nu niet in volle gang we eten daarom in het hotel. Ik moet zeggen dat we lekker eten en na wat geschuif van plaats voor de nacht belanden Lizzy en Mick in 1 bed in een kamer, Rob in een andere kamer en ik in de woonkamer maar wel met een ventilator boven m'n hoofd. Wonder boven wonder slaap ik goed en heb geen last van het verkeer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieken

Actief sinds 26 Juli 2015
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 5114

Voorgaande reizen:

29 Juli 2015 - 19 Augustus 2015

Costa Rica Zomer 2015

Landen bezocht: